*English follows*

いつもLINEモバイルをご利用いただき、誠にありがとうございます。

 

現在、LINEモバイルの支払方法に「Visa LINE Payプリペイドカード」を登録いただいているお客様にご案内です。

Visa LINE Payプリペイドカード」は2025年1月30日(木)をもって、各種サービスが終了しています

ご登録いただいているプリペイドカードでは、LINEモバイルの料金をお支払いいただくことができなくなります

 

ご対応のお願い

他の支払方法に変更をお願いします。

  

■支払方法の変更はこちら

■お選びいただける支払方法についてはこちら

 

よくある質問

Q:利用料金の支払いができなかった場合、どうなりますか?

毎月3日頃に前月分の請求金額をメールアドレスにお知らせします。

毎月5日頃、決済ができなかった方には、6日頃にメールおよびマイページで支払方法をご案内いたしますので、内容をご確認いただきお支払いをお願いいたします。

それでも決済ができなかった場合は、ご利用サービスを停止させて頂きます。


   

Visa LINE Payプリペイドカードサービス終了に伴うお知らせ

■LINE Pay株式会社からのVisa LINE Payプリペイドカードのお知らせに関してはこちら

 


今後ともLINEモバイルをよろしくお願いいたします。

- - - - -

Thank you for being a valued customer of LINE Mobile.

We wish to inform you that the Visa LINE Pay prepaid card service ended on January 30, 2025. 

As a result, users who have registered this card as their payment method will no longer be able to use it for paying their LINE Mobile rates.


Action Required

If you are affected by this change, please update to a different payment method following the links below

Click here to change your payment method.

Click here to learn more about the payment methods we offer.
*
Please note that the provided links are in Japanese.


Frequently Asked Questions

What happens if I fail to pay the usage fee?

・On or around the 3rd of each month, we will notify you of the previous month's billing amount to your registered e-mail address.

・If payment is not completed, you will receive further instructions on how to make the payment, both via e-mail and on My Page around the 5th and 6th of each month. Please review these details and complete your payment to avoid service interruptions.
・Failing to settle due payments may result in the suspension of your service.

  

Notice of Visa LINE Pay prepaid card from LINE Pay, Inc.

Click here for the notice of Visa LINE Pay prepaid card service termination.
*Please note that the provided links are in Japanese.


Thank you for your continued support of LINE Mobile.