*English follows*

いつもLINEモバイルをご利用いただき、誠にありがとうございます。

 

現在、LINEモバイルの支払方法に「LINE Payカード(JCB)」を登録いただいているお客様にご案内です。

「LINE Payカード(JCB)」は2023年10月31日(火)をもって、各種サービスが終了しています

ご登録いただいているプリペイドカードでは、LINEモバイルの料金をお支払いいただくことができません

 

ご対応のお願い

他の支払方法に変更をお願いします。

  

■支払方法の変更はこちら

■お選びいただける支払方法についてはこちら

 

よくある質問

Q:利用料金の支払いができなかった場合、どうなりますか?

毎月3日頃に前月分の請求金額をメールアドレスにお知らせします。

毎月5日頃、決済ができなかった方には、6日頃にメールおよびマイページで支払方法をご案内いたしますので、内容をご確認いただきお支払いをお願いいたします。

それでも決済ができなかった場合は、ご利用サービスを停止させて頂きます。


   

LINE Payカード(JCB)サービス終了に伴うお知らせ

■LINE Pay株式会社からのLINE Payカード(JCB)のお知らせに関してはこちら

 

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今後ともLINEモバイルをよろしくお願いいたします。

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Thank you for being a valuable user of LINE Mobile.

LINE Pay Card (JCB) has ended its services on October 31, 2023. 

Users who have the above mentioned card registered as their payment method will no longer be able to pay their LINE Mobile rates with the card. 


ご対応のお願い

Users Affected: Please change to a different payment method  

Click here to change your payment method.

Click here to learn more about the payment methods we offer.
*Links are in Japanese.


Frequently Asked Questions

What happens if I fail to pay the usage fee?

On or around the 3rd of each month, we will notify you of the previous month's billing amount to your e-mail address.

On or around the 5th of each month, those who failed to make payment will receive information on how to make payment, via e-mail and My Page on or around the 6th of each month, so please check the details and make your payment.

Failing to address due payments may result in suspension of your service.

   

Notice of LINE Pay Card (JCB) from LINE Pay, Inc.

Click here for the notice of LINE Pay Card (JCB) service termination.
*Link is in Japanese.


Thank you for your continued support of LINE Mobile.